Kazım Dirik Mh. Fatih Sultan Mehmet Cd. Seyhan Sitesi No:29/D Blok, Kat:1 Daire:2 Bornova İzmir
Letis BioteamLetis Bioteam+90232 373 33 22Bize UlaşınMenü

Şikâyet ve İtiraz Süreci

Şikâyet ve İtiraz Süreci

Letis Bioteam A.Ş. olarak, hizmet kalitemizi artırmak ve tarafsızlık ilkemizi koruyarak şeffaf bir süreç yönetmek amacıyla, tüm şikâyet ve itirazları sistemli şekilde ele alıyor ve kayıt altına alıyoruz.

Müşterilerimiz; kontrol ve sertifikasyon hizmetlerinin herhangi bir aşamasında karşılaştıkları memnuniyetsizlikleri, web sitesi, e-posta, telefon, yazılı dilekçe ya da şahsen başvuru yoluyla iletebilirler. Her şikâyet ve itiraz, objektif bir yaklaşımla değerlendirilmekte ve yedi iş günü içinde resmi yazılı bildirimle dönüş sağlanmaktadır.

Şikâyetler en geç beş iş günü içinde sonuçlandırılır. İtirazlar ise, kontrol sonucuna veya verilen sertifikasyon kararlarına yönelik olabilir. Bu başvurular, kontrol ve sertifikasyon sürecinden tamamen bağımsız bir İtiraz Komitesi tarafından değerlendirilir. Komite üyeleri, konuyla ilgisi olmayan uzmanlardan seçilir ve kararlar oy birliği ile alınır.

Tüm şikâyet ve itiraz süreçleri kayıt altına alınır, şeffaf şekilde takip edilir ve gerekiyorsa düzeltici/önleyici faaliyetler başlatılır.

Şikâyet ve itirazlara ilişkin süreçler ile başvuru yöntemlerine dair tüm detaylara, aşağıda yer alan Şikâyet ve İtiraz Prosedürü ile Şikâyet ve İtiraz Formu dokümanlarımızdan ulaşabilirsiniz.

Teknoloji & Verimlilik

Letis Bioteam Kontrol ve Belgelendirme Limited Şirketi

Yenilikçi teknolojiler ile her geçen gün kalitemizi ve verimliliği artıracak çalışmalar yürütüyoruz!

Letis Bioteam Hakkında
HakkımızdaLetis BioteamLetis Bioteam Kontrol ve Belgelendirme Limited Şirketi
Türkçe - English
Size daha iyi hizmet sunabilmek için sitemizde çerezlerden faydalanıyoruz. İnternet sitemizi kullanmaya devam ederek çerezleri kullanmamıza izin vermiş oluyorsunuz. Çerezler hakkında daha ayrıntılı bilgiye Çerez Politikası’ndan ulaşabilirsiniz.
Kapat