Letis Bioteam A.Ş. olarak, hizmet kalitemizi artırmak ve tarafsızlık ilkemizi koruyarak şeffaf bir süreç yönetmek amacıyla, tüm şikâyet ve itirazları sistemli şekilde ele alıyor ve kayıt altına alıyoruz.
Müşterilerimiz; kontrol ve sertifikasyon hizmetlerinin herhangi bir aşamasında karşılaştıkları memnuniyetsizlikleri, web sitesi, e-posta, telefon, yazılı dilekçe ya da şahsen başvuru yoluyla iletebilirler. Her şikâyet ve itiraz, objektif bir yaklaşımla değerlendirilmekte ve yedi iş günü içinde resmi yazılı bildirimle dönüş sağlanmaktadır.
Şikâyetler en geç beş iş günü içinde sonuçlandırılır. İtirazlar ise, kontrol sonucuna veya verilen sertifikasyon kararlarına yönelik olabilir. Bu başvurular, kontrol ve sertifikasyon sürecinden tamamen bağımsız bir İtiraz Komitesi tarafından değerlendirilir. Komite üyeleri, konuyla ilgisi olmayan uzmanlardan seçilir ve kararlar oy birliği ile alınır.
Tüm şikâyet ve itiraz süreçleri kayıt altına alınır, şeffaf şekilde takip edilir ve gerekiyorsa düzeltici/önleyici faaliyetler başlatılır.
Şikâyet ve itirazlara ilişkin süreçler ile başvuru yöntemlerine dair tüm detaylara, aşağıda yer alan Şikâyet ve İtiraz Prosedürü ile Şikâyet ve İtiraz Formu dokümanlarımızdan ulaşabilirsiniz.
Yenilikçi teknolojiler ile her geçen gün kalitemizi ve verimliliği artıracak çalışmalar yürütüyoruz!
Letis Bioteam Hakkında